22 maja 2011

Rolling In The Deep

Kate: Neon stał się głównym trendem tego lata. W mojej szafie brak ubrań w soczystych kolorach, ponieważ zawsze stawiałam na czerń. Postanowiłam wzbogacić moją szafę o rzeczy w odważniejszych kolorach. Tą bluzkę kupiłam w secondhandzie. Była strzałem w dziesiątkę. Kolor nie jest może aż tak soczysty, ale zwraca na siebie uwagę. Połączyłam ją z neutralnymi spodniami i dodatkami.
 Kris: Postawiłem na lekkość. Założyłem tank top a na niego zarzuciłem rozpiętą koszulę. Outfit podkreśliłem moimi nowo nabytymi rurkami i butami z H&M.











Kate:
Bluzka - sh
Spodnie - H&M
Koturny - sequin.pl
Torba - all
Jaskółka - Flo

Kris:
Sunglasses - H&M
Koszula - Pull&Bear
Tanktop - Levi's
Jeansy - Pull&Bear
Buty - H&M


2 komentarze:

Little Black Girl pisze...

bardzo dobre zestawy :) podobają mi się!

radlewski.com pisze...

Kate <3