03 września 2011

Color Kate

Przepraszamy za tak długa przerwę. W dzisiejszym poście wystąpię tylko ja ;)
Zdjęcia są stare, robione jeszcze w czasie wakacji. Znowu postawiłam na kolor. Takie połączenia przyciągają wzrok, dlatego ja nie za bardzo czuje się w tym swobodnie. Jak widać na ostatnim zdjęciu zmieniłam bluzkę na bardziej stonowany kolor z tego względu, że nie czuję się dobrze od góry do dołu ubrana tak kolorowo. Zostanę raczej przy ukochanej czerni i szarościach. Kolory oczywiście będę wplatać w swoje outfity ale już nie w takim natężeniu.
Pozdrawiam Kate ;)





Shoes - @
Blue jeans - sh(H&M)
Bag- sh
color tshirt - sh
grey tshirt - NewYorker




Ps.
 Jak już pewnie zauważyliście zmieniło się tło bloga oraz nagłówek. Tak jest lepiej czy woleliście starą wersję?



10 komentarzy:

world on high heels pisze...

świetnie wyglądasz!

Anonimowy pisze...

druga wersja zdecydowanie lepsza :) Śliczna z Ciebie dziewczyna :))
Pzdr. :))

Anula pisze...

Obie mi się podobają! A najbardziej podobają mi się buty!!

Anonimowy pisze...

looove your pants!!

Katsuumi pisze...

Jesteś śliczna. Do tego masz swietne spodnie i buty :) fantastyczny zestaw.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

Jem_Książki pisze...

Nowy wygląd bloga jest piękny ;)

Spodenki - achhhh, cudo! Świetny kolor.
Taki mocny niebieski wolę jednak w połączeniu z szarą bluzką.
Jeansy się lepiej prezentują :)

pozdrawiam
reesh.

magic pisze...

jestes przesliczna! :)))

Unknown pisze...

spodnie jak najbardziej na tak ! świetny kolor.

Little Black Girl pisze...

kobaltowe spodnie są boskie! :)
Kochana wyglądasz jak zwykle cudownie :)

Magic book zone pisze...

rewelacyjna stylizacja.